LinkedIn Twitter Facebook

38e Open Coffee

22 februari 2018

reinier van den berg interieurbouwOp donderdag 22 februari 2018 bent u van harte welkom bij de 38e editie van de Open Coffee Hoeksche Waard. We zijn te gast bij Van den Berg Interieurbouw aan de Mijlweg 63, 3295 KG te ’s-Gravendeel. U kunt rond het pand (gratis) parkeren.

Van 09.00 tot 11.00 uur ontvangt organisator HWLinked & gastheer en ondernemer Reinier van den Berg, bestuurders en managers van bedrijven van zowel binnen als buiten de regio. De entrée is gratis, evenals de koffie, thee en gebak.

Zoals gewoonlijk start de bijeenkomst om 09.00 uur. Eerst volgt er een welkomstwoord door Steven Corijn, voorzitter van HWLinked. Daarna neemt ondernemer Reinier van den Berg u mee in de wereld van de interieurbouw. Na deze toelichting, wordt de gelegenheid geboden aan drie deelnemers om een korte elevator pitch uit te voeren. Daarna is er voldoende gelegenheid om met elkaar informatie uit te wisselen, kennis te delen en informeel met elkaar te netwerken en uiteraard de locatie te bezichtigen. De bijeenkomst duurt zoals gebruikelijk tot 11.00 uur.

Graag vooraf aanmelden via: www.hwlinked.nl/index.php/hwlinked

Locatie: Van den Berg Interieurbouw aan de Mijlweg 63, 3295 KG te ’s-Gravendeel

Tijd: 9.00-11.00 uur