NIEUWSBRIEF | Maart 2018

Algemene ledenvergadering

Geachte leden,
Hierbij nodigen wij u van harte uit voor de Algemene ledenvergadering op donderdag 5 april a.s. Dit jaar zijn wij te gast bij Golfclub Cromstrijen, Veerweg 26, 3218 LX Numansdorp.

Uitnodiging lancering Detailhandelsvisie Hoeksche Waard

Beste Hoeksche Waardse Retail-collega,
als retailondernemers hebben wij het niet gemakkelijk gehad de afgelopen jaren. De crises, internet, vergrijzing en veranderende kooppatronen hebben ook in de Hoeksche Waard hun sporen duidelijk nagelaten. De gevolgen herkennen wij allemaal: leegstand, lagere winsten, legere winkelstraten en amper nieuwe winkels zijn enkele van de gevolgen. Dan nog vijf verschillende lokale overheden die allemaal anders denken over de retail.

OHW VOORBEREID OP ÉÉN HOEKSCHE WAARD

Met het opzetten van een nieuwe bestuursstructuur bereidt de OHW zich voor op één gemeente Hoeksche Waard. De voorkeur gaat uit naar een dagelijks bestuur aan het hoofd van zes commissies die ieder een eigen voorzitter hebben. Dat plan werd op maandag 19 maart gepresenteerd tijdens de bijeenkomst 'OHW, tot hier, en nu verder' bij gastheer WEA Deltaland Accountants en Adviseurs in Oud-Beijerland.

Scholieren in bedrijf een succes

Zo'n 1200 scholieren hebben 14 maart Hoeksche Waardse bedrijven bezocht. Het project "scholieren in bedrijf" laat leerlingen kennismaken met de beroepspraktijk.

‘Blijf rechtmatig, behoorlijk en transparant’

25 mei 2018 komt steeds dichterbij, dan gaat de nieuwe Europese privacy-wetgeving in. Deze GDPR (General Data Protection Regulation) was aanleiding voor de Ondernemersvereniging Hoeksche Waard (OHW) om een kennissessie 'Wat is de GDPR' te organiseren. Tijdens meerdere workshops in het bedrijfspand van Nemesys in Oud-Beijerland werden alle vragen beantwoord.

Nieuwe leden

Nieuw lid stelt zich voor

• Wouter Geldhof, eigenaar van Gebaplast en Dataplast.

stelt zich aan u voor.

• Donderdag 5 april: Algemene ledenvergadering
  • Woensdag 16 mei: OHW regiobijeenkomst bij...
  • Vrijdag 22 juni: 4e Haringparty Hoeksche Waard georganiseerd voor en door ondernemers.

Meer informatie over bovenstaande bijeenkomsten vindt u op onze website www.o-hw.nl

Het bedrijvenmagazine Hoeksche Zaken 2018 gaat weer verschijnen!

Wilt u uw bedrijf eens extra onder de aandacht brengen, dan is het Hoeksche Zaken magazine een geweldig medium, want dit is het bedrijvenmagazine gericht op het bedrijfsleven in de Hoeksche Waard. Neem voor meer informatie contact op met Michel Bezemer op 078 639 70 70.

Volg ons op LinkedIn en Facebook
Speciaal voor de OHW-leden is er een LinkedIn-groep gemaakt. Blijf op de hoogte en word nu lid!

Volg ons op LinkedIn...

Word ook lid van OHW

De OHW heeft dit jaar weer een ruim aantal nieuwe leden mogen verwelkomen. Hieruit blijkt dat de ondernemersvereniging in behoefte voorziet. Behartigen van de gemeenschappelijke belangen van de leden is belangrijk, maar ook het verstevigen van de onderlinge contacten door middel van de bedrijfsbezoeken.

Bent u ondernemer in de Hoeksche Waard? Of werkt u op dit bruisende eiland, dan is lid worden van Ondernemersvereniging Hoeksche Waard een goed idee! De contributie bedraagt € 170,- per jaar. Ruim 300 leden zijn inmiddels lid van onze actieve vereniging. Ons motto is ‘Samen Sterk’: door samenwerking bereiken we veel meer in de Hoeksche Waard.

Bent u ondernemer buiten de Hoeksche Waard en woonachtig buiten het eiland? Dan is het donateurschap wellicht iets voor u. Voor € 295,- per jaar mag u alle bijeenkomsten bijwonen en krijgt een vermelding op onze website.

Ga voor meer informatie en inschrijving naar www.o-hw.nl of stuur een e-mail aan secretariaat@o-hw.nl.

Samen Sterk

www.o-hw.nl | Tel: 06-28653068 | Email: secretariaat@o-hw.nl | Afmelden