NIEUWSBRIEF | December 2017

Voorwoord van de voorzitter

Kerst 2017! Een tijd van bezinning. Voor vele ondernemers wellicht een rustigere periode, maar voor menig ondernemer een drukke. De OHW heeft juist haar laatste bestuursvergadering achter de rug en geconstateerd kan worden dat we een roerig, nuttig en zeker ook levendig 2017 hebben meegemaakt. Betrokken en actief in vele zaken die de ondernemers in de regio aangaan, zorgen wij voor belangenbehartiging in de breedste zin van het woord. Waar we voorheen nog wel eens achteraan in processen om de hoek mochten komen kijken als ondernemersvereniging, hebben we dit de afgelopen jaren als maatschappelijke organisatie weten om te buigen. We praten mee, adviseren en activeren waar mogelijk in diverse maatschappelijke betrokken acties.

Uitnodiging Eindejaarsbijeenkomst

Om het jaar feestelijk af te sluiten nodigen wij u uit voor de OWH eindejaarsbijeenkomst. Een mooi moment om op informele wijze stil te staan bij de afgelopen jaar.

Uitnodiging Nieuwjaarsreceptie voor ondernemend Hoeksche Waard

Graag nodigen wij onze leden en overige Hoeksche Waardse ondernemers uit om gezamelijk het glas te heffen op het nieuwe jaar. Dit doen we tijdens de nieuwjaarsreceptie voor ondernemend Hoeksche Waard. U kunt zich tot 8 januari aanmelden.

"Dit is kennis die bij het ondernemen hoort"

Met 3 praktische workshops hield de OHW woensdag 21 november voor het eerst een open kennisavond bij de Rabobank Haringvliet. Ondernemers leerden hier over de laatste ontwikkelingen op gebied van ziekteverzuim, social media en privacybescherming.

"Noodzaak investeren in economische bedrijvigheid blijft hoog"

"Investeren in economische bedrijvigheid dient als topprioriteit op de politieke agenda's te prijken tijdens de 2018 gemeenteraadverkiezingen in de Hoeksche Waard," aldus Steven Corijn, voorzitter van de Ondernemersvereniging Hoeksche Waard (OHW).

Samenhang noodzaak voor toekomst Hoeksche Waard

Samenhang noodzaak voor toekomst Hoeksche Waard Goed geschoolde jongeren taak voor ondernemers, overheid en onderwijs.
Ondernemers, overheid en onderwijs moeten met elkaar optrekken om (technisch) geschoolde jonge werknemers te behouden voor de Hoeksche Waard. De inzet van een projectmanager kan dit proces gaande houden en ervoor zorgen dat het onderwijsaanbod en de vraag bij bedrijven beter op elkaar zijn afgestemd.

TadaTel winnaar van de Startersprijs 2017

Onder een daverend applaus sprong Jaco Sterk van TadaTel Telecom & Smartphone Repair Center op het podium toen zijn naam op de schermen naar voren kwam als winnaar van de Startersprijs 2017. Uitzinnig en emotioneel bedankte hij iedereen. Een waterval van woorden rolde zijn mond uit. De ontlading van een spannende periode.

• 14 december 2017: Eindejaarsbijeenkomst
  • 11 januari 2018: Nieuwjaarsreceptie voor ondernemend Hoeksche Waard

Meer informatie over bovenstaande bijeenkomsten vindt u op onze website www.o-hw.nl

Volg ons op LinkedIn en Facebook
Speciaal voor de OHW-leden is er een LinkedIn-groep gemaakt. Blijf op de hoogte en word nu lid!

Volg ons op LinkedIn...

Word ook lid van OHW

De OHW heeft dit jaar weer een ruim aantal nieuwe leden mogen verwelkomen. Hieruit blijkt dat de ondernemersvereniging in behoefte voorziet. Behartigen van de gemeenschappelijke belangen van de leden is belangrijk, maar ook het verstevigen van de onderlinge contacten door middel van de bedrijfsbezoeken.

Bent u ondernemer in de Hoeksche Waard? Of werkt u op dit bruisende eiland, dan is lid worden van Ondernemersvereniging Hoeksche Waard een goed idee! De contributie bedraagt € 170,- per jaar. Ruim 300 leden zijn inmiddels lid van onze actieve vereniging. Ons motto is ‘Samen Sterk’: door samenwerking bereiken we veel meer in de Hoeksche Waard.

Bent u ondernemer buiten de Hoeksche Waard en woonachtig buiten het eiland? Dan is het donateurschap wellicht iets voor u. Voor € 295,- per jaar mag u alle bijeenkomsten bijwonen en krijgt een vermelding op onze website.

Ga voor meer informatie en inschrijving naar www.o-hw.nl of stuur een e-mail aan secretariaat@o-hw.nl.

Samen Sterk

www.o-hw.nl | Tel: 06-28653068 | Email: secretariaat@o-hw.nl | Afmelden