Stichting Samen Circulair

3261 ND Oud-Beijerland

Telefoonnummer

Activiteiten
Het terugdringen van de hoeveelheid restafval. Het verhogen van het aandeel hergebruik/reparatie/opknappen van afval. Het vergroten van de bewustwording van inwoners van Hoeksche Waard over afvalpreventie, producthergebruik en de potentie van grondstoffen uit afval. Verwerken reststromen bedrijven tot nieuwe waardevolle producten. Het bieden van een nuttige tijdsbesteding en/of het aanleren van ambachten aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Het creëren van economische bedrijvigheid op een fysieke en multifunctionele locatie in kleine dorpskernen, om daarmee de vitaliteit van deze kernen te versterken. Genereren van extra inkomsten voor de kringloopcentra en/of andere doelen binnen het sociale domein, Mogelijkheden bieden als educatief centrum voor leerlingen uit de Hoeksche Waard. Realiseren van een 'makersruimte', waarin door nieuwe/jonge ondernemers/ontwerpers wordt gewerkt maatschappelijk aan circulaire of anderszins relevante projecten.

ADRESGEGEVENS

Secretariaat OHW
3260 AK Oud-Beijerland

Tel: 06-28653068

Kamer van Koophandel-nr. : 40324720

Aanmelden nieuwsbrief
Vul uw naam in!
Vul een geldig e-mail adres in!
Invalid Input